ރ منتديات ثورة القراصنة | منتديات | منتدى ثورة القراصنة ރ
حاليا انت فقط زائر
لن تتمكن من التواصل ونشر مواضيع وتعليقات
ان كنت ترغب بالتواصل والنشر
اضغط على زر التسجيل
ثواني قليلة ... لعالم جديد

حاليا انت فقط زائر
لن تتمكن من التواصل ونشر مواضيع وتعليقات
ان كنت ترغب بالتواصل والنشر
اضغط على زر التسجيل
ثواني قليلة ... لعالم جديد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ރ منتديات ثورة القراصنة | منتديات | منتدى ثورة القراصنة ރدخول
اقرا القوانين والشروط انها مختلفة عن اي منتدى من هنا
الادارة ترجو من الاعضاء ان يقوموا باعادة تعيين صورهم من هنا

جاستن بيبر في برنامج يقول...............................

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
crazy justin biber
Im Me━╃
JuStOnE
sara
يالبى الابتسامه
nana
10 مشترك

descriptionجاستن بيبر في برنامج يقول............................... Emptyجاستن بيبر في برنامج يقول...............................

more_horiz
جاستن من كام يوم كذا طلع ببرنامج وقال : انا كتير بحب العرب وخصوصا المصريين اكيد عشان انا منهم احم احم
لبييييييه قلبك يا عمري انا لحالي يا جاستن يا حبيب قلبي

descriptionجاستن بيبر في برنامج يقول............................... Emptyجاستن بيبر في برنامج يقول.....................

more_horiz
الحمد لله انه طلع يحب العرب وانشاء الله قريب بيحب اليمنين لاني منهم ههههههههههههههه ❤ ❤ ❤ جاستن بيبر

descriptionجاستن بيبر في برنامج يقول............................... Emptyرد: جاستن بيبر في برنامج يقول...............................

more_horiz
يا حظي انا مصريه

descriptionجاستن بيبر في برنامج يقول............................... Emptyرد: جاستن بيبر في برنامج يقول...............................

more_horiz
هههههههههههههه بله قال كذا ولاي المصريا اللي رحت بيطانهم زي الله يكرمكم زباله مخمجه :lol: انا مصريه صح بس من مكه وبعدين يحلمفينا بلا بيحلم بي مستقبلو :D :afro: :afro:

more_horiz
حبيبي يا جااستن بيحب المصررين وانا بحبووووووووووووووووووووووو موووت حبي هووو بس انتوو عرفين يا جمااعة انا حااسة انوو هينزل مصرر ويغني اغنية 25 ينايرر الي هوو بيغنيهاااا انا لو نزل لازم ارووح الحفلة ❤ ❤ ❤ ❤
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد